25 wrz 2013

Okres próbny czas zakończyć!

Witajcie, z tej strony Zoe. Wiecie, dzisiaj minął okres próbny obu dziewcząt. Dzisiaj weszłam na podstronę Justyny i Luśka ale podstrona Justyny gdzieś zniknęła! Nie mogę ocenić jej pracy jeszcze raz i wszystkiego przemyśleć, więc to oznacza jeden punkt mniej. Szkoda że drugiej stażystce udało się zrobić tylko dwa zamówienia, ale widać że ją lubiliście. Słuchajcie nie będę się "rozpisywać". Przejdźmy do sedna...
Zostaje..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
LUSIEEEK! :)
Teraz nasza załoga to :
1. Zoe
2. Lusieek
Niestety Ania, nie daje znaku życia. Ostatnio na Facebooku wysłała mi wiadomość z linkiem innej zwiastunownii i dodała treść "Zapraszam do zamawiania!" więc chyba nie przyjęła naszej zwiastunownii na poważnie. Więc niestety postanowiłam ją skreślić. Tymczasem Nabór zostaje otwarty! :D
Kocham Was,
Zoe xoxo

9 komentarzy:

  1. Taaaaaaaaaaaak ,ale Fajnie że Lusieeek został <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wspominałam Ci, że odchodzę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ja jestem ale mam nowe konto i tamta zwiastunownia od koleżanki która przejęła moje konto

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej! Ale ja zamówiłam zwiastun u Justyny i napisała że go wykona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę go wykonać prywatnie, jeśli wciąż jesteś zainteresowana.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. więc może napisz do mnie na gadu : 47852433. dogadamy się jakoś. :D
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Przepraszam, że dodałam tylko dwa zamówienia, ale nie miałam czasu. A teraz jest jeszcze gorzej, bo laptopa mi zabrali, bo się zepsuł ;/ Będę musiała robić prace na komputerze, ale skoro będę musiała. to zrobię. Dziś po szkole zabieram się za zamówienia i dziękuję, że pozwoliłaś mi zostać <3

    OdpowiedzUsuń