28 paź 2013

Powrót na stare śmieci...

A więc nie wytrzymałam po moim zrezygnowaniu z tej stronki wchodziłam na nią codziennie i tęskniłam. Tęskniłam za tym poganianiem dziewczyn do robienia zwiastunów użerania się z filmikami i w ogóle. Decyzja była spontaniczna napisana do nowej administratorki której przekazałam bloga o północy. Zaczynam bardzo dynamicznie bo z nowymi pomysłami i propozycjami. Na początku propozycja! UWAGA potrzebujemy nowych rekrutów do naszej załogi tak dla ścisłości trójki a więc nie tracić czasu wchodzić w NABÓR  i zgłaszać się. Kolejnym pomysłem jest założenie funpage 'a którym będzie zajmowała się Zoe ja postanowiłam, ze zostanę w moim królestwie jakim jest ten blog. Kolejnasprawa będę wykonywała zwiastuny ale z braku czasu będę je robić raz w tygodniu więc co tydzień prawdopodobne na początku tygodnia będę wybierać dwa pierwsze lub dwa najciekawsze zamówienia i dodawała je. Przykro mi, ze tak muszę robić ale to jedyny sposób aby z tego w ogóle nie zrezygnować. To chyba na tyle zapraszam do naboru i witam jeszcze raz.



Ktoś tęsknił?

Ruda ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz