4 wrz 2013

Po odejściu..

Hej ! :) 
Po odejściu Rudej i Zakręconej w zwiastunownii życie toczy się normalnie.
Będziemy tęsknić za nimi ponieważ tyle wniosły do stronki. Ja postaram się by zwiastunownia działała normalnie. Mam już plany  co do pracy na stronce. Jak na razie zasady się nie zmieniają jednak teraz przy otwartym naborze zgłoszenia wysyłajcie na nr. GG : 419 251 64. 

Jest to mój numer Gadu-Gadu. To tam kierujcie wszystkie pytania, zgłoszenia, informacje. Słuchajcie, Ruda zanim jeszcze odeszła zaproponowała ankietę, w której będziemy głosować  na najlepszą autorkę miesiąca. Podoba się ? Mam w planach to wprowadzić. Dzisiaj przemyślę dokładnie każdą rzecz. Jutro dowiecie się czy zasady się zmieniają, czy zwiastunownia będzie działała tak jak działa czy inaczej. Oczekujcie jutrzejszego posta! Czekam na zgłoszenia na GG! :)

Ja już tęsknię za Rudą i Zakręconą :( 

Kocham Was, 
                        Zoe ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz