16 wrz 2013

Ania czy Revenge

Witajcie! Ten post miał się pojawić wczoraj ale czekałam na zwiastuny od Revenge. Nie pojawiły się więc uznałam że nie będę przedłużać. Na temat samych dziewczyn nic nie będę mówiła, bo za dobrze ich nie znam. Nie pisałyśmy nic nie robiłyśmy razem więc jak się miałyśmy poznać? Na pewno zżera was ciekawość, kto na blogu zostaje a kto niestety musi odejść! Słuchajcie, decyzję podjęłam już dawno ale chciałam zobaczyć bo cały czas wierzyłam że "coś się zmieni", ale z dnia na dzień było tak samo. Ogółem.. Przedłużać nie będę. Praca tych dwóch dziewczyn mnie rozczarowała. Liczyłam na pracę, w którą ktoś wkłada dużo serca a gdy wchodziłam na podstronę, którejś z dziewczyn to myślałam że mnie szlag trafi! Ale już.. Zoe się uspokoi..! Przechodząc do celu wypowiedzi...
Zatem...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Zostaje...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
ANIA !! ;- ))
Revenge dziękujemy za współpracę. Próbuj dalej! Nie przyjęłam cię ponieważ nie zrealizowałaś swoich zamówień! Zgłoś się na następny nabór i popraw błędy a na pewno zostaniesz jedną z administratorek! :)

Zoe xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz