11 lis 2013

Nowe osoby wśród nas!

Po długich oczekiwania mamy w końcu trzy nowe osoby w załodze. Miejmy nadzieję, że się sprawdzą i zostaną z nami na dłużej. Sama byłam zaskoczona, że tak szybko się zgłoszą. Ale do rzeczy w nasze szeregi weszły takie zwiastuniarki jak:
~Dusia
~Ada Malfoy
~Breath

Witamy serdecznie mam nadzieję, że spodoba wam się współpraca z Bajkowymi Zwiastunami i pozostaniecie z nami na długo, długo. Nareszcie doczekałam się ekipy z którą mogę pracować a nasz blog ruszy pełną parą. Jeszcze raz

Witamy SERDECZNIE 

Dodatkowo dołączyła do nas Lusieeek po małych sporach. Mam nadzieję, że zostaniesz z nami i będzie nam się miło współpracowało choć nie ja cię rekrutowałam.

Oraz postanowiła do nas wrócić Zoe co mnie bardzo cieszy. Była razem z nami lecz nie robiła ziwatsunów a teraz postanowiła się reaktywować.


Sprawy organizacyjne!!!

Uwaga na prawdę to jest męczące! Ale powtórzę jeszcze raz choć jest to napisane w regulaminie. wszelkie pytania, uwagi, pomysł, zażalenia do bloga, autorek, zwiastunów czy czegokolwiek proszę zadawać w zakładce pytania po to ona została stworzona a nie znajduję co raz pojedyncze pytania i stwierdzenia w różnych zakładkach. Takie pytania nie uzyskają odpowiedzi. 


Nowy pomysł/ propozycja 

Często dostaję pytania na mojej podstronie lub na gg w sprawie zwiastunów. Np.: co zrobić aby gify się ruszały? A wiec pojawił się pomysł na stworzenie zakładki "Rady dl;a początkujących"  Tam sukcesywnie będę umieszczała rady, pomysł dotyczące tworzenia filmików aby wam to ułatwić. Co wy na to? Proszę o odpowiedź w komentarzu. 

Sonda/ankieta/konkurs

Jest też pomysł na głosowanie na najlepszą zwiastuniarkę miesiąca można ruszyć z tym pomysłem ponieważ jest nas już szóstka. Każda zwiastuniarka która to wygra jest zobowiązana do wykonania i dodania w ten dzień lub najbliższy zwiastunów. Co wy na to? Proszę o odpowiedź w komentarzu.

5 komentarzy:

  1. Hah, ja też mam nadzieję, że będzie nam się miło współpracowało, ten pomysł na zwiastuniarkę miesiąca ? Genialny (chociaż to na pewno nie będę ja xD). Stażystka...jak to pięknie brzmi...Hah,

    Chuda :***

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie mam nadziei :P, ja wiem, że będzie nam się miło współpracowało :D
    "Stażystka na Bajkowych Zwiastunach" - ciągle się z tego cieszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. No, jaaa to taka staraa ale powiem Wam jeszcze raz
    Siemaaa ;* <3
    Nigdy nie wygram w tej ankiecie ale to świetny pomysł! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej
    Przez nieuwagę uznałam, że Zoe nie robi zwiastunów i zamówiłam u Ady Malfoy.
    Ale teraz już ogarnęłam o co chodziło i zależy mi by to Zoe wykonała zamówienie i zastawiłam moje zamówienie u niej :) a u Ady usunęłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. I had been honored to obtain a call from a friend as he found the important
    guidelines shared on the site. Browsing your article is a true
    wonderful experience. Thanks again for thinking of readers like me,
    and I wish you the best.

    My web blog :: scar removal cream

    OdpowiedzUsuń